PREZENTY ŚWIĄTECZNE

WYJĄTKOWE BONY UPOMINKOWE NA MASAŻ LUB FIZJOTERAPIĘ
Gabinet Fizjos przygotował w świątecznej ofercie cudowne bony upominkowe dla wszystkich, którzy pragną podarować najbliższym lub pracownikom wyjątkowy prezent. Coraz częściej eksploatujemy nasze ciało i umysł na najwyższych obrotach, „z zegarkiem w ręku”, bez chwili dla siebie… Fizjos przedstawia propozycje dla wszystkich zestresowanych, zapracowanych i borykających się z bólem. O tym, że masaż jest cudownym prezentem nie trzeba nikogo przekonywać, jest to jedna z niewielu rzeczy na świecie, która daje nam jednocześnie zdrowie, przyjemność, piękną skórę oraz dobre samopoczucie

BON NA MASAŻ

Dla osób zestresowanych, zagonionych to cudowna chwila bez telefonu i zegarka, w otoczeniu delikatnej muzyki i blasku świec, w której możemy się na chwilę oderwać od codzienności i rozluźnić pospinane mięśnie ciepłym olejem i głębokim masażem. Zabiegi masażu są kojące dla głowy i zdrowe dla ciała.

BON NA KONSULTACJĘ Z FIZJOTERAPEUTĄ

Idealny dla osób które borykają się z przewlekłymi dolegliwościami bólowymi narządu ruchu (bóle pleców, bóle głowy, bóle stawów, bóle po kontuzjach sportowych). Jeżeli masz w otoczeniu osoby z bólem, to zapraszamy do naszych fizjoterapeutów, którzy w ciągu kilku wizyt mogą pomóc uporać się z uciążliwym problemem poprzez odpowiedni wywiad, zaplanowanie terapii oraz zabiegi fizjoterapeutyczne i terapie manualne.

BON NA DOBÓR WKŁADEK DLA DOROSŁYCH

nic nie jest tak ważne jak nasze stopy, które codziennie nas noszą! Często zapominamy, aby o nie prawidłowo dbać i pojawiają się liczne dolegliwości stóp, kolan, bioder, a nawet kręgosłupa. Zachęcamy do naszych konsultacji i doboru odpowiednich wkładek. BON obejmuje szczegółowe, specjalistyczne badanie stóp, postawy ciała i dobór wkładek korekcyjnych do obuwia biznesowego, wyjściowego, sportowego lub codziennego.

BON NA FIZJOTERAPIĘ DOMOWĄ

dla osób starszych i unieruchomionych. Jesteśmy z Państwem od blisko 15 lat, pomagamy w dolegliwościach bólowych, w ciężkich przypadkach wymagających rehabilitacji neurologicznej lub geriatrycznej. Prowadzimy zabiegi z dojazdem do pacjenta.

• Bony Upominkowe zakupione w Gabinecie Fizjos mają wyjątkową formę eleganckich
    imiennych zaproszeń, ręcznie robionych.
  • Bony można zakupić od ręki w recepcji .
  • Bon możemy również wysłać do Klienta pocztą po wcześniejszym ustaleniu szczegółów.
  • Możliwość zakupu E-VOUCHERA. Opcja jest wygodna dla osób, które chcą zakupić wyjątkowe
    prezenty bez wychodzenia z domu.