REGULAMIN PLANOWANIA WIZYT

REGULAMIN PLANOWANIA I REZERWACJI WIZYT W FIZJOS MICHALINA WYROBEK

1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady przyjęć Pacjentów w Gabinecie Fizjos Michalina Wyrobek i dokonywania rezerwacji terminów wizyt u fizjoterapeutów, lekarzy, terapeutów i trenerów.
  2. Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się przez Pacjenta z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.
  3. Przez użyte w niniejszym regulaminie pojęcia należy rozumieć:
  • Gabinet, Gabinet Fizjos – Firma Fizjos Michalina Wyrobek.
  • Rejestracja –  rejestracja Firmy Fizjos Michalina Wyrobek.
  • Prowadzący – trener, terapeuta prowadzący zajęcia.
  • Usługi ortopodologiczne – badanie diagnostyczne stóp i chodu, wykonanie indywidualnych wkładek korekcyjnych, wizyty kontrolne po wykonaniu wkładek.

2 Rezerwacja wizyt

  1. Wizytę u fizjoterapeuty, lekarza, terapeuty lub trenera w Gabinecie Fizjos Michalina Wyrobek można umówić osobiście w punkcie Rejestracji w siedzibie Gabinetu Fizjos lub telefonicznie w godzinach pracy Gabinetu.
  2. Aktualne godziny pracy oraz numery telefonów kontaktowych podane są na stronie internetowej: fizjos.pl.
  3. W przypadku nieodebranych połączeń, pracownik Rejestracji niezwłocznie oddzwoni na połączenia w kolejnym dniu roboczym, jeżeli próba połączenia miała miejsce poza godzinami pracy Gabinetu.
  4. Podczas rezerwacji wizyty Pacjent zobowiązany jest podać swoje imię, nazwisko oraz aktualny numer telefonu do kontaktu. Pozostałe dane osobowe zbierane są zgodnie z polityką RODO podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.
  5. Pierwsza wizyta dla nowych pacjentów wymaga opłaty rezerwacyjnej w wysokości 100 zł.
  6. Szczegółowy proces uiszczenia opłaty rezerwacyjnej wizyt pierwszorazowych jest identyczny jak w przypadku usług ortopodologicznych i jest opisany  w 3.

3 Opłata rezerwacyjna usług ortopodologicznych

  1. W przypadku rezerwacji usługi ortopodologiczne rezerwacji terminu usługi jest dokonanie opłaty wstępnej.
  2. Opłata wstępna dla usługi badanie stóp i wykonanie wkładek indywidualnych wynosi: 200 zł, usługa diagnostyka chodu i stóp: 100 zł
  3. W przypadku rezerwacji terminu w punkcie Rejestracji na ortopodologiczne, płatność jest pobierana w momencie zapisu metodą płatności dostępną w Rejestracji.
  4. W przypadku rezerwacji telefonicznej terminu usługi ortopodologiczne, pracownik Rejestracji przesyła dane do przelewu na wskazany przez Pacjenta adres mailowy lub wiadomością SMS na podany przez Pacjenta numer kontaktowy. Dane do przelewu znajdują się także na stronie internetowej: www.fizjos.pl. Pacjent zobowiązany jest odesłać potwierdzenie wykonania przelewu w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji, jednak nie później niż do godz. 10.00 dnia poprzedzającego umówiony termin wizyty, a w przypadku terminów zaplanowanych na poniedziałek – do godz. 15.00 w poprzedzający piątek.
  5. W dniu realizacji usługi przy płatności za usługę, cena usługi ortopodologiczne wyszczególnionej w cenniku jest pomniejszona o wpłaconą przez Pacjenta opłatę wstępną.
  6. Możliwa jest zmiana terminu usługi ortopodologicznej na życzenie Pacjenta do godz. 12.00 dnia poprzedzającego termin usługi, a w przypadku terminów zaplanowanych na poniedziałek – do godz. 15.00 w poprzedzający piątek.
  7. W przypadku odwołania lub zmiany terminu po czasie wskazanym w §3 ust. 6, opłata wstępna nie podlega zwrotowi, a nowa rezerwacja terminu wymaga uiszczenia nowej opłaty wstępnej.

4 Potwierdzenie wizyt

  1. O godz. 9.00 na dzień roboczy przed planowanym terminem wizyty Pacjent otrzymuje z Gabinetu Fizjos Michalina Wyrobek wiadomość SMS z przypomnieniem o zbliżającym się terminie wizyty generowanym przez system Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Finezjo.
  2. W sytuacji umówienia wizyty na dzień przed jej planowanym terminem wiadomość przypominająca nie jest generowana.
  3. Potwierdzenia terminów wizyt na poniedziałek odbywają się w poprzedzający piątek.

5 Odwołanie wizyty

 Jeżeli Pacjent ma życzenie odwołania lub zmiany terminu zaplanowanej wizyty może to uczynić bezpłatnie do godz. 17.00 w dniu roboczym poprzedzającym termin wizyty, w przypadku wizyt poniedziałkowych – do godz. 17.00 w poprzedzający piątek.

  1. W przypadku nie odwołania wizyty lub odwołaniu w późniejszym czasie niż wskazany w pkt 3 5, Pacjent otrzymuje wiadomość e-mail lub sms z informacją o pokryciu części kosztów wizyty w wysokości: 80 zł.
  2. W przypadku nie uregulowania płatności, zostaje ona doliczona do kolejnej wizyty.

6 Rezerwacja wizyt grupowych

 Wizyty na zajęcia grupowe można rezerwować w postaci karnetów miesięcznych na minimum 4 wejścia, rozliczanych w czasie od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca lub wykupując pojedyncze wejście.

  1. Karnety są w cenach promocyjnych w stosunku do pojedynczych wejść.
  2. Niewykorzystane karnety nie przechodzą na następny miesiąc.
  3. Ilość miejsc na zajęciach jest ograniczona, w przypadku pojedynczych wejść liczy się kolejność zgłoszeń na zajęcia. Osoby, które nie zapiszą się na zajęcia i nie są w posiadaniu karnetu muszą liczyć się z brakiem wolnych miejsc.
  4. W przypadku odwołanych zajęć z powodu nieobecności prowadzącego istniej możliwość wykorzystania karnetów w rozliczeniu innych usług lub zwrotu środków.
  5. W przypadku zdarzeń losowych niezależnych od organizatora i prowadzącego niewykorzystane karnety nie podlegają zwrotowi.
  6. W ramach jednego Karnetu z może korzystać wyłącznie jedna osoba.
  7. Osobą uprawnioną do korzystania z usług wskazanych na Karnecie jest wyłącznie Posiadacz Karnetu.
  8. Zabrania się odsprzedawania Karnetu osobom trzecim.
  9. Zakupiony Karnet nie podlega zwrotowi, nie może być wymieniany na gotówkę, zarówno w całości, jak i w niewykorzystanej części.
  10. Karnet upoważnia Posiadacza Karnetu do korzystania wyłącznie z konkretnego rodzaju usługi, określonej w opisie danego promocyjnego pakietu usług. W wyjątkowych sytuacja
  11. Przesłanką do przedłużenia terminu ważności Karnetu jest przedłużająca się nieobecność prowadzącego i wynikająca z tego niemożność kontynuacji zajęć.
  12. W wyjątkowych, indywidualnych przypadkach, w zależności od uznania Gabinetu, Gabinet może wyrazić zgodę na przedłużenie okresu ważności Karnetu lub na zwrot wartości pieniężnej niewykorzystanych usług w ramach danego Karnetu po okazaniu paragonu lub faktury zakupu Karnetu.